Best Rock Bar in Nicosia

Οι Floating Worlds είναι μια μπάντα από την Αθηνά και η οποία κυκλοφόρησε το νέο της άλμπουμ με τίτλο ”Skywatcher” και είναι εδώ να μας πουν δυο λογία για το νέο τους άλμπουμ και τη μέχρι τώρα πορεία τους. Καλησπέρα σας και πολλά συγχαρητήρια για το εκπληκτικό “Skywatcher”.

Καλησπέρα σας και καλησπέρα στους αναγνώστες του Rockallica. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.


Για όσους ακολούθους της σελίδας δε σας γνωρίζουν, θα θέλατε να κάνετε μια
μικρή παρουσίαση της μπάντας;

Είμαστε μια μπάντα που ξεκίνησε το 1998, όταν δυο φίλοι που περνάγανε τις καλοκαιρινές διακοπές τους από μικροί μαζί, ο Andreas V. (κιθάρα) και ο Βαγγέλης Λεκός (μπάσο), αποφάσισαν  να σχηματίσουν ένα συγκρότημα το οποίο τελικά, έπειτα από διάφορες αλλαγές, ονομάστηκε Floating Worlds.

Έχουμε κυκλοφορήσει 4 δίσκους μέχρι στιγμής.

Ο ήχος μας στους προηγούμενους δίσκους κυμαινόταν μεταξύ του Hard rock, του power symphonic metal και του progressive metal ενώ στον τελευταίο μας δίσκο “Skywatcher”, ο ήχος μας είναι κατά βάση pop rock, οπότε γενικά είμαστε μια μπάντα που της αρέσει να πειραματίζεται αρκετά με τον ήχο της. Δεν έχουμε στεγανά, όταν δημιουργούμε κάτι νέο.


Μπορείτε να μας πείτε δυο λογία για τα πρώτα σας δυο άλμπουμ “Οnly A Dream,
Can Kill A Dream”(2007) και “Βelow The Sea Of Light” (2013) και πως επηρέασαν την
πορεία σας τα πρώτα χρονιά ζωής της μπάντας;

Το “Οnly A Dream,Can Kill A Dream” ήταν ο πρώτος δίσκος, ο οποίος κατάφερε να ολοκληρωθεί και να κυκλοφορήσει μετά από αμέτρητα πειράματα και προσπάθειες, καθώς δεν είχαμε κάποιον ειδικό σε θέματα παραγωγής και ήχου, για να μας καθοδηγήσει ως προς το πως θα πετύχουμε το αποτέλεσμα που θέλαμε, ήταν όμως από την άλλη και η μεγάλη χαρά της δημιουργίας του πρώτου μας δίσκου. Είναι επίσης ο μοναδικός μας δίσκος στον οποίο δεν τραγουδάει ο Jon Soti, ο οποίος δεν ήταν ακόμα στη μπάντα.

Το “Βelow The Sea Of Light” ήταν η πρώτη μας σοβαρή και οργανωμένη προσπάθεια να ηχογραφήσουμε σωστά έναν δίσκο και σε αυτό βοήθησε τα μέγιστα, ο σταθερός από τότε παραγωγός και ηχολήπτης μας Διονύσης Χριστοδουλάτος. Ήταν πιο progressive και metal στο ύφος από τον προκάτοχο του και για να τον προωθήσουμε, κάναμε τις πρώτες μας περιοδείες στο εξωτερικό, πράγμα που πριν μερικά χρόνια δεν τολμάγαμε ούτε καν να το ονειρευτούμε.


Τι ήταν αυτό που σαν οδήγησε να γράψετε τα δυο πάρα πολύ ενδιαφέροντα concept
άλμπουμ “Battleship Ocania”(2019) και το νέο σας άλμπουμ “Skycatcher” ;

Το “Battleship Oceania” ξεκίνησε σαν ιδέα από το ορχηστρικό εισαγωγικό κομμάτι του δίσκου “Oceania”, το οποίο είχε γράψει ο Andreas V, πολλά χρόνια πριν την δημιουργία του “Battleship Oceania”, σε ένα demo με τίτλο “ghost ship”. Δεν είχε αποφασίσει πως θα το αξιοποιήσει σαν κομμάτι μέχρι να έρθει η ώρα να κάνει την θητεία του στο Ναυτικό. Ένα μέρος της θητείας του, το έκανε στο ιστορικό “Θωρηκτό Αβέρωφ”, το οποίο αποτελεί ίσως το πιο ζωντανό και ενδιαφέρον πολεμικό μουσείο της χώρας μας. Αυτό το πλοίο κουβαλάει τόση ιστορία πάνω του, που ήταν αναπόφευκτο όπως καταλαβαίνετε να μείνει ανεπηρέαστος από την παραμονή του εκεί. Ως φυσικό επόμενο, η θητεία του στο “Αβέρωφ” τον ενέπνευσε να γράψει ένα παραμύθι βασισμένο σε ένα πολεμικό πλοίο φάντασμα και πίσω από την πλοκή της ιστορίας, να μιλήσει για όλες τις σκέψεις του γύρω από τον πόλεμο.

Το “Skywatcher” οφείλει σε παρόμοιο λόγο την ύπαρξη του. Ο Andreas V είχε γράψει πολλά χρόνια πριν τη δημιουργία του “Skywatcher”, ένα ορχηστρικό κομμάτι με τίτλο “Extraterrestrial”, το οποίο είχε “διαστημικό” μουσικό ύφος . Υπήρχε η επιθυμία να γραφτεί ένας δίσκος σε “διαστημικό” ύφος, με λιγότερα metal στοιχεία από τους προηγούμενους δίσκους και κάπως έτσι ξεκίνησε να χτίζεται μουσικά το “Skywatcher”. Όσο αφορά την ιστορία του δίσκου, βλέποντας την θετική ανταπόκριση που είχε η ιστορία του “Battleship Oceania”, ο Andreas V  αποφάσισε να γράψει μια ιστορία που να συνδέεται με διάφορους τρόπους με την ιστορία του “Battleship Oceania” αλλά παράλληλα να μπορεί να σταθεί και αυτόνομη. Μέσα και από την ιστορία του “Skywatcher” ,δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσει για διάφορα θέματα γύρω από την σχέση πατέρα-γιού αλλά να αποτίσει και φόρο τιμής στις αγαπημένες ταινίες επιστημονικής φαντασίας των 80s και 90s.


Ποιες είναι οι διάφορες στην παραγωγή μεταξύ των δυο αυτών δίσκων και ποιος
επιμελήθηκε τα εξώφυλλα των δίσκων;

Αν και την παραγωγή-ηχογράφηση-μίξη επιμελήθηκε για άλλη μια φορά ο Διονύσης Χριστοδουλάτος στο CFN Studio, οι διαφορές στην παραγωγή και στο σχέδιο που ακολουθήθηκε προκειμένου να μπορέσουν να δημιουργηθούν αυτοί οι δύο δίσκοι ήταν τεράστιες. Αυτό οφείλεται προφανώς στο γεγονός ότι οι δυο αυτοί δίσκοι προέρχονται από δύο τελείως διαφορετικούς μουσικούς κόσμους.

Το εξώφυλλο στο “Battleship Oceania” επιμελήθηκε η Βιργινία Κακάβα και το εξώφυλλο στο “Skywatcher” επιμεληθηκαν ο Κώστας Τσιακός με τον Γιώργο Παπαδάκη της εταιρείας Paper Goblin.


Tο “Skywatcher” με τις μελωδίες του ταξιδεύει τον ακροατή όχι μόνο στο παρελθόν
αλλά κάθε τραγούδι του αφήνει και διαφορετικά
συναισθήματα, ποσό δύσκολο ήταν
για σας να καταφέρεται κάτι τέτοιο;

Δεν θα λέγαμε ότι δυσκολευτήκαμε ιδιαίτερα, καθώς τα κομμάτια βγαίναν συνθετικά από μέσα μας αβίαστα και πολύ φυσικά. Δεν προσπαθούσαμε να πετύχουμε κάτι συγκεκριμένο όταν συνθέταμε τα κομμάτια. Απλά αφήναμε τη μουσική να μας οδηγήσει. Εκεί που τα πράγματα πάντα δυσκολεύουν, είναι όταν προσπαθείς να τοποθετήσεις τα τραγούδια μεσα στην ιστορία, έτσι ώστε η διάθεση και το ύφος κάθε τραγουδιού να εναρμονιστεί στο κατάλληλο “κεφάλαιο” της ιστορίας και μετά να τα ντύσεις με τους κατάλληλους στίχους, οι οποίοι θα πρέπει ταυτόχρονα και να κολακεύουν την μουσική και να περιγράφουν με σωστό τρόπο την εξέλιξη της ιστορίας.


Αν μπορούσατε να ξεχωρίσετε ένα τραγούδι από τον δίσκο ποιο θα ήταν αυτό και
γιατί;

Ίσως το “Strange Kid”, αποκλειστικά και μόνο γιατί ήταν το πρώτο τραγούδι που ολοκληρώσαμε με φωνητικά και μας έδωσε την αυτοπεποίθηση ότι μπορούμε να κάνουμε ένα ωραίο δίσκο σε αυτό το νέο για’μας, μουσικό ύφος.


Πιστεύετε ότι η ιστορία του μικρού Winston Smith, πρωταγωνιστή της ιστορίας,
ήταν όντως μια απαγωγή από εξωγήινους όπως αφήνει να εννοηθεί ο καταξιωμένος
δημοσιογράφος Paul Rogers που είχε ασχοληθεί με την υπόθεση;

Μπορεί ναι, μπορεί και όχι… Ούτε εμείς γνωρίζουμε με απόλυτη βεβαιότητα. Ίσως μια μέρα στο μέλλον, να μπορέσουμε να μάθουμε τι πραγματικά συνέβη στον Winston.

Ποτέ θα έχουμε την ευχαρίστηση να σας δούμε να εκτελείτε ζωντανά την ιστορία
του μικρού Winston;

Η ιστορία με τα live σηκώνει μεγάλη κουβέντα. Αυτή τη στιγμή μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι δεν έχουμε κάνει την παραμικρή προετοιμασία για να παίξουμε ζωντανά. Αφού κυκλοφορήσει ο δίσκος και ηρεμήσουμε λίγο με το κομμάτι της προώθησης, θα τα βάλουμε κάτω και θα δούμε πως θα κινηθούμε στο θέμα των ζωντανών εμφανίσεων.


Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο που μας αφιερώσατε και θα ήθελα να
σας ζητήσω αν θέλετε να πείτε να πείτε κάτι στο κοινό που επισκέπτεται την σελίδα
μας

Εμείς ευχαριστούμε για τη δυνατότητα που μας δώσατε να μιλήσουμε για την νέα μας δουλειά στους αναγνώστες σας. Ευχόμαστε υγεία σε όλους και ελπίζουμε να απολαύσουν το μουσικό ταξίδι του “Skywatcher”.

Facebook: https://www.facebook.com/FloatingWorldsGR/

YouTube: https://www.youtube.com/user/FloatingWorldsband

Spotify: https://open.spotify.com/artist/0rHxkubFwx1Mqf72cq3pRy

Instagram: https://www.instagram.com/floating_worlds_official/

Official website: http://www.floatingworlds.gr

Twitter: https://twitter.com/floating_worlds

Floating Worlds – In The Dark (official video)

Floating Worlds – Hello From Out There (Official Video)

Floating Worlds – Ignorance Goodbye (Official Video)